love-4-u

*••*ღ♥ღسکو ت سا حل*••*ღ♥ღ

صفاي اشك وفاي غم

گفته بودی درد دل کن گــــــــــاه با هم صحبتی

کو رفیق راز داری؟ کــــــــــــــو دل پرطاقتی؟

شمع وقتی داستانم را شنید آتش گـــــــــرفت

شرح حالم را اگر نشنیده باشی راحتـــــــــــی

تا نسیم از شرح عشقم باخبر شد، مست شد

غنچه‌ای در باغ پرپر شد ولی کــــــــو غیرتی؟

گریه می‌کردم که زاهد در قنوتم خیره مــــــــاند

دور باد از خرمن ایمان عــــــــــــــــــــاشق آفتی

روزهایم را یکایک دیدم و دیـــــــــــــــدن نداشت

کاش بر آیینه بنشیند غبار حســـــــــــــــــــرتی

بس‌که دامان بهاران گل به گل پژمرده شــــــــد

باغبان دیگر به فروردین ندارد رغبتــــــــــــــی

من کجا و جرئت بوسیدن لبهای تـــــــــــــــــــو

آبرویم را خریدی عاقبت با تهمتـــــــــــــــــــــی

عشق اگر با تو بیاید به پرستاری من
شب هجران نکند قصد دل آزاری من
روزگاری که جنون رونق بازارم بود
تو نبودی که بیایی به خریداری من
برگ پاییزی ام و خسته دل از باد خزان
باغبان نیز نیامد پی دلداری من....



نظرات شما عزیزان:

ساسان شیبانی نزاد
ساعت16:17---19 شهريور 1392
سلام دوست عزیز .
مجموعه شعر من باعنوان « پلی که سیدش نمی خندد » به صورت الکترونیکی منتشر شد .
خوشحالم می کنید برای دانلود به وبلاگ من سربزنید .
دو شعر از همین مجموعه :
1

امروز هم
آفتاب را ندیدم
فردا اگر طلوع نکند
وطنم را نمی بخشم
هیچ وقت

2

دل های بزرگی داریم
کاش برای هم
تنگ هم می شدیم


ساحل
ساعت14:34---17 شهريور 1392
سلام ی چیز جالب.اسم وبلاگ من سکوت ساحل.جالبه به نظرت؟موقعی که اسمو انتخاب میکردم فک نمیکردم چنین وبلاگی وجود داشته باشه اما وقتی سرچ کردم دیدم ای دل غافل چقد سکوت ساحل.
اما وبلاگت خیلی عالی و خوبه.
ساحل زندگیت اروم اروم یاعلی


mohammadamir
ساعت18:21---16 شهريور 1392
سلام به شما دوست عزیز

معتبر ترین سایت های کسب درامد
کسب در امد از اینترنت با سایت نئو باکس بیش از 20 میلیون کاربر 5 سال سابقه و پرداخت چندین هزار دلار روزانه
اگر مایل بودید از وبلاگ زیر دیدن کنید و برای موفقیت با من در تماس باشید ای دی یاهو ::: mohammadamir.adhami@yahoo.com
چون کار با این در کار با این سایت باید استراتژی داشت و من تا موفقیت با شما خواهم بود نمی گم که می شه یک شبه پول دار شد
ولی خیلی ها از این راه درامد داشتند تو این راه هم باید تلاش کنید


برای مطالعه بیشتر http://onlinejob2050.mihanblog.com/post/3


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 26 مرداد 1392برچسب:عشق " پرستاری" دل نوشته,ساعت15:0توسط خالق(مهران) | |