دلتنگیهایم

*••*ღ♥ღسکو ت سا حل*••*ღ♥ღ

صفاي اشك وفاي غم

آهای روزگار
درست است که من
راه های نرفته زیاد دارماما خودت هم میدانی
با تو زیاد راه آمده امپس کاری کن
که ما در کنار هم
عاشقانه نفس بکشیم
دوری وجدایی بس است

 

 

 

غربت دیرینه ام را با تو قسمت میکنم
 
تا ابد با درد و رنج خویش خلوت میکنم
 
رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد
 
من در این ویرانه ها احساس قربت میکنم
 
 

روزگار عشق ورزیها گذشت
مرغ بخت ما ازاین صحرا گذشت
ان صفای خنده ها از لب گریخت
ان بهار عشق بی پروا گذشت
سینه هست و گرمی اغوش نیست
بوسه هست و گرمی لب ها گذشت

 

 

دلم دریای طوفان است
             نگاهم غرق باران است
                    ودستانم
كویری خشك وسوزان است
            دلم صیاد می خواهد
                   نگاهم آسمانی صاف
                             ودستانم كمی باران

تویك صیاد صید افكن
تویك آیینه مینا
تو مشتی شبنم وباران
          دلم را توركن
            باخودببر هرجاكه می خواهی
            نگاهم راببر آنسوی پاكی ها

وبر دستان من ببار
قطره های عشق نمناكت
        عشق نمناكت..


نظرات شما عزیزان:

khalil
ساعت15:47---30 آذر 1391
سلام.عالی بود بهم سربزن ممنون

khalil
ساعت15:45---30 آذر 1391
سلام.عالی بود بهم سربزن ممنون

م صادقی
ساعت18:21---23 آذر 1391
سلام دوست عزیز مرسی که اومدی بهم سر زدی تقریبا تمام وبلاگت رو دیدم اوایلش فکر کردم شعرا از خودته اواخرش چند تا شعر اشنا بود که نشون میداد از شما نیست اگه شعرای اولیه از خودته که باید بگم خیلی زیبا ست و اگه از جای دیگه هست باید بگم خیلی زحمت کشیدی که ناب ترین شون رو جمع کنی در هر دو صورت تبریک میگم
منتظر نگاه مهربانت هستم ولی لطف کن فارسی پیام بزار اخه من انگلیسیم افتضاحه مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:روز گار عشق,ساعت14:26توسط خالق(مهران) | |