خلوت شب

*••*ღ♥ღسکو ت سا حل*••*ღ♥ღ

صفاي اشك وفاي غم

 

درميان گريه هايم

 

 
 
 

در ميان گريه هايم

همچو يک شمع مذابم

در ميان آرزوها

چون کويری در سرابم

چشمه ايی خشکيده از امواج آبم

من سرودی در گلو بگرفته از غم

من چو فانوسی به طاق بيکسی ماوا گرفتم

شمع بی نورم که در فانوس جانم جا گرفتم

قوی تنهايم که در تنهايی خود

رفته ام از ياد ياران دير سالیست

مرغ غم در جان من خوش کرده منزل

وای بر من

وای بر دل

 

 

  دوش با ياد تو، ليك از تو جدا، تا دم صبح
گريه كرديم من و شمع بتا تا دم صبح
دور از جان تو اي دوست كه ديشب بي تو
سنگ مي ريخت به ما ابر بلا تا دم صبح
ياد آن شب كه به هم سلسله جنبان بودند
شانه و دست من و باد صبا تا دم صبح
بر سرم دوش زهجران تو كوكب مي ريخت
شب جدا ، شمع جدا ، ديده جدا تا دم صبح
نه همين دوش كه عمريست معلم شبها
گريه كردم به خدايي خدا تا دم صبح

                                                                           ترتيب شد توسط خالق (مهران)شب جمعه ساعت 12 شب

 


نظرات شما عزیزان:

شبانه تنها
ساعت14:02---15 تير 1391
دستت درد نكند بسيار زيبا است باز سر خواهم زد

شبانه تنها
ساعت14:02---15 تير 1391
دستت درد نكند بسيار زيبا است باز سر خواهم زد

شبانه تنها
ساعت14:02---15 تير 1391
دستت درد نكند بسيار زيبا است باز سر خواهم زد

reza
ساعت1:06---9 تير 1391


سلام به شما بازدید کنندگان محترم
بهترین وبلاگ سال 90 دوباره دست به کار شد با تشکر از مدیریت وبلاگ وشما عزیزان

وبلاگ شعر و داستان
www.rezasrs.lxb.ir
2وبلاگ آهنگ و نرم افزاری
www.rezasrs1.lxb.ir
وبلاگ ورزشی دنیا نود
www.90ir.lxb.ir


سحر هاشمي
ساعت6:29---8 تير 1391
عزيز حال كردم عالي ورومان تيك بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:,ساعت20:36توسط خالق(مهران) | |