روز های اخر دانشگاه

*••*ღ♥ღسکو ت سا حل*••*ღ♥ღ

صفاي اشك وفاي غم

 

چه رسم جالبی است!!!!!!!
محبتت رامیگذارندپای احتیاجت
صداقتت رامیگذارندپای سادگیت
سکوتت رامیگذارند پای نفهمیت
نگرانیتت رامیگذارند پای تنهایت
وفاداریت را پای بی کسیت
واونقدرتکرارمیکنند که خودت باورت میشود که تنهایی وبی کسی ومحتاجی!!!

 

 

 

بدان که دوستت دارم !
 
حتی اگر قرار باشد شبی بی چراغ
 
در حسرت یافتنت تمام دنیا را قدم بزنم ....
 
 
 
 
 
كاش مي شد بار ديگر سرنوشت از سر نوشت
 
كاش مي شد هر چه هست بر دفتر خوبي نوشت
 
 
كاش مي شد از قلمهايي كه بر عالم رواست
 
با محبت , با وفا , با مهربانيها نوشت
 
كاش مي شد اشتباه هرگز نبودش در جهان
 
داستان زندگاني بي غلط حتي نوشت
 
كاش دلها از ازل مهمور حسرتها نبود
 
 كاين همه اي كاشها بر دفتر دلها نوشت
 
 
این روزهای اخردانشگاه ام است  چقدر دلم تنگ شده بیاد خاطره های گذشته دلم میخواهد گیریه کنم


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت23:25---25 بهمن 1391
ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست
جز نقش تو بر صفحه ی دل نقش كسی نیست
ولنتاین مبارک عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 20 بهمن 1391برچسب:داستان ذندگی,ساعت6:7توسط خالق(مهران) | |